myka_12 Acaba doğuma yakın her göbek aşagı düşmek zorunda mı, benim göbeğim hep yukarda son 7 günümüz ama hiç doğum modunda değilim. Yalancı kasılmalar bile olmuyor diyebilirim. Ne zaman gelir bu hanımefendi 😅
Mihriban_27 myka_12 yok yok düşmüyormuş bende çok okudum 😂 ha inşallah o 7 gün içinde gelir annesi bizim kadar bekletmez seni 40+5 ten sesleniyorum 😂
Wishuponastar Mihriban_27 40+5 çokmuş gerçekten helal olsun. Ben şuan 37. Haftamın içindeyim sağlıkla gelsin inşallah şimdi gelse üzülmem öyle söyleyeyim. O kadar zor geçiyor ki artık son haftalar. Allah yardım etsin hepimize. Peki doktor ne zamana kadar bekleyeceğiz dedi?
myka_12 Doğuramayanlar olarak şu sıcaklarda çektiğimiz çile, sağlıkla gelsinler diyoruz da gelsinler artıkkk 😅 yapmadığım şey kalmadı merdiven, pilates, yürümekten de ayaklarım ağrıyor, bu yorgunlukla nasıl doğuracağım diyorum şimdi de 😂
Mihriban_27 Wishuponastar evet çok insanın sabrı tükeniyor gerçekten bende 38 de en geç çıkar dedim ama gel gör ki üstüne 3 hafta geçti inşallah sağlıcakla alırsın en yakın zaman da çünkü beklemek insanı yıpratıyor 😔 salıya kadar bekleyeceğiz dedi belki daha da uzun olur diye düşünmüyor değilim
Wishuponastar Mihriban_27 Allah yardım etsin bi avazda kavuşun bebeğinize inşallah. Çeşitli hareketler ya da yürüyüş önerdi mi doktorunuz?
Mihriban_27 Wishuponastar amin 🙏 yani yürüyüş cinsel ilişki merdiven çık in dedi ama gel gör ki bi işe yaramadı 😂