Busra70 16+6 haftalıkken bebeğimin kafasında 2 yerinde kist gördü doktor. 24. Hafta da gerilemeye başlayabilirmiş geçmeyedebilirmiş. Başına gelen var mı nasıl bi yol izlediniz geçti mi?
Civcivim_34 Busra70 benim de detaylı da çıktı canım doktor doğana kadar kaybolur demişti kaybolduda canını sıkma
Kksll Busra70 bana da ayrıntılı ultrasyonda öyle dedi 20 haftalıkken ama onemsenecek bir durum değil dedi gerileme aşamasına gecmis dedi hatta not almama bile gerek yok dedi
Shn16 Busra70 benmde bebegimde vardı geçti cok sükür cok stres yapıp fetal dna testi yaptırmıstım temiz geldi. Haftaya kadar kayboluyor korkmayn
bhbebikannesi Başıma gelmedi fakat arkadaşımın bebeğinde tespit edildi .Doktor 28. haftada genelde tamamen geçiyor çoğu bebekte demişti .Öylede oldu .Umarım sizinde öyle olur 🌸🙏🏻
Busra70 Civcivim_34 inşaAllah bizimki de geçer gider duydugumuzdan beridir içimde çok büyük sıkıntı ☹