Aysenurctn32 Bugün 31 haftalık olmam gerekiyordu dün kontrolde doktorum 30+1 dedi bugünde 30+2 olmuş oluyor 1500 gr yazıyor ultrasonda kilosu çok mu düşük postlarda 22 haftada o kiloyu yazan var. O kadar da yiyorum ama nasıl kilo aldırıcam ben bu çocuğa 😢
Esraali Aysenurctn32 yo hatasıyla uyumlu bence gayet iyi benimde 1550 idi ne kadar olacak o kadar doğan bebekler var
Yagmur00 Aysenurctn32 bence senin bebegınin kilosu normal canım nıye oyle dusunuyorsun iyimi saglık lımı canım sen ona bak yaa ve herkes senle bır olmaz bebegı boyle seylerle de kendini cocugunu uzme bacım
gamzosgamzos Aysenurctn32 22 haftada o kiloda olan bebek varsa zaten o normal degil 2 hafta gerilik veya ileri olması normal kabul ediliyor yani zayıf dogsa bile toparliyorlar zamanla birde genetik meselesi var mesela benim kızım 2.825 gram dogdu suan 20 aylık 10.300 gram yine minyon ama ben 49 kilo 1.60 boyundayım esim 68 kilo 1.82 boyunda yani bizdende cok iri yarı cocuk olmazdı 😂
Aysenurctn32 Esraali ya postun birinde 22 haftalık bebeğe yazmış 1500 gram 26 haftadakine yazmışlar falan.. Çok tedirgin oldum onları görünce. İnsanlar mı abartıyor ne anlamıyorum ilk gebeliğim bi bilgim de yok kiloları konusunda
Aysenurctn32 Yagmur00 Ya detaylıda bebeğin kalbinde parlaklık çıkmıştı o zamandan beri diken üstündeyim kilo alıp almadığını dahi sorguluyorum bir de haftasına göre geriden gelince acaba mı dedim. Doktorum haftaya tekrar çağırdı haftada bir mi gitmeye başlicam yoksa takip amaçlı mı onu da bilmiyorum
Aysenurctn32 gamzosgamzos Bende evlendiğimde 45 kiloydum evlendikten sonra 10 kilo birden aldım eşim ve babası oldum olası çok zayıf. 1.75 boya 53 kilo ne yaptıysak kilo alamadı. Oğlum da babasına çekecek demekki
Melikemreclk Aysenurctn32 Abartmasinlar bence ben bile 25 hafta 800 gram bu gram kilo tahmini olui net bir şekilde emin değil dokto lar
co2041 Aysenurctn32 buraya hep kilosu fazla olanlar yazıyor sen onlara takılma. 2 hafta önden veya geriden gitmesi normal kabul ediliyor
Ylzz00 Aysenurctn32 evet benim 26 haftalık içinde 1.500 gramı gördük 3 hafta ilerde gelişimi iri gidiyor doğumda zorlar seni dedi doktor ama haftası yla uyumlu ysa kafanıza takmanıza gerek bence
Nelmali Aysenurctn32 haftalık ne kadar gelişip büyüdüğünü kontrol etmek için öyle çağırıyorlar benim kızım da 9 gün geriden geliyordu her hafta gidiyordum farki 6ya düşürmüş şimdi 2 hafta sonra kontrol dedi doktorum benim için 2 buçuk kiloyu geçmesi yeterliydi doğuma kadar organ gelisimi daha onemli onu tamamlasa yeter çok büyük olması umudum yok çünkü eşimin tarafı aşırı küçük ben onlarin yaninda kocaman kalıyorum
Aysenurctn32 Melikemreclk Benim de bilgim olmadığı için üzülmüştüm çok çok geriden geliyor sandım bian..
Ylzz00 Melikemreclk 26 haftalığn içinde 1.500 gramdıı 3 hafta ilerde gidiyor bebeğim iri bebek gelişimi ilerde dedi doktor olanı söylüyoruz abartı ak bişi yok bence
gamzosgamzos Aysenurctn32 evet canım genetik ile alakası çok oluyor mesela kızım güzel yer ama yok ne yediriyorsam almıyor bizde oyleyiz esim pilav ve makarna ile 1 ekmek yer ama asla almaz 😊
Mom654 Aysenurctn32 bebeğin kilosu gayet güzel 22 . haftada bu kiloda olması imkansız olsa olsa 600 grm olur en fazla
Ysmmmnn Aysenurctn32 yok artık 22 haftalıkken daha gram oluyor bebek 31. Haftada benim bebeğim 1500 dü