Benimde o haftalarda öyleydi sonradan yukarı çıkıyor 2hafta önce çok asagıda hissetmiştim dedim cıkıcak galiba ve hareketliydi canım yanıyordu sonra 3gün geçti doktora gittim o zamana kadar makat geliş olan bebeğim baş geliş olmuş ve dogum pozisyonu almış şuanda belki ondandır suanda tekmeleri nereme yemiyorum ki😂😂🥲 Kaburgama mideme her yere 🤷♀️👼