Kızlar iki üç gündür bacaklarımda ki damarların şiştiğini gözlemliyorum. Tüm damarlarım belirginleşmiş resmen. Bu sabah uyandığımda ise damarlarım top top oluşunu farkettım. Minik minik kan topları gbi duruyo. Çok canım sıkıldı. Varislere de pek bi çare yok galibaa