Mom526 Günaydın.. Sabah uyandığımda genleşiyordum bir an aniden hamile olduğum aklıma geliyor pişmanlık duyuyorum napiyorsun diye kendi kendime kızıyorum..Genleşmek bebege zarari verir mi?benim gibi olan var mı?
Zeyyyn Mom526 normal de asla gerillmem ama hamilelikte yqtamamaktan hep bir uyanınca gerilme geliyor çok abartmadan geriliyorm
Derya Mom526 genelde kolları çok yukarı kaldırmayın bu sebeple genleşmeyin deniyor ama asla dinlemeyip dibine kadar genleştim😂 tabikide siz yapmayın aaa ona bir şey olmuyormuş diye bol bol bacaklara kramplar giriyor önermem🤷♀️
Surprizbebekannesi Yani zararından emin değilim ama yapmayın der hep büyüklerimiz. Kaç haftalıksınız? Ben 26 oldum, gerinmeye kalkışınca karnıma ağrı, bacaklarıma da kramp giriyor. Vücut izin vermiyor zaten bir zaman sonra 😀