Deletedmom27362 Babam yoğunbakıma girdi bir haftadır yoğunbakımda çok zor günler geçirmekteyim hep ağladım sıkıntıya sokma kendini hamilesin dediler ama elimde değil çok üzdüm kendimi babamı görmek için uzun bir yolculuk yaptım ve gerçekten çok yoruldum eve geldik dün de ağladım şimdi bir bakıyorum kanamam gelmiş ve inanılmaz bir belim ağrım var kanamamın miktarı çok değil . Ama beni korkutan bel ağrım. Zaten hamileliğimde düşük riskim vardı 8. 9. Haftalarda da kanama yaşamıştım çok korkuyorum lütfen beni rahatalatacak bir şeyler söyleyin bebeğime bir şey olmasın lütfen dua edin lütfen . Stresten kanama olur ama düşük olmaz değil mi lütfen bu şekilde şeyler söyleyin daha öncede kanamam oluyordu ama beni rahatlatan bel ağrımın olmayışı idi şimdi bel ağrım da var üstüne çok korkuyorum
Arhbn Deletedmom27362 öncelikle geçmiş olsun Rabbim şifasını versin inşallah🤲🏻 gebelikteki her kanama önemlidir canım, miktarı rengi farketmeksizin doktoruna görünmelisin. Ya da acilden giriş yaptırıp baktırabilirsin. Bizim söyleyebileceğimiz seni rahatlatacabileceğimiz bir durum değil bu ne yazık ki. Bu hafta bende uzun bi yolculuk yaptım ve lekelenmem oldu gittim muayeneye oldum elhamdulillah bi sıkıntı yoktu. İnşallah seninki de yorgunluğun verdiği bi kanamadır
stor9876 Deletedmom27362 çok çok geçmiş olsun hem size hem babanıza. Rabbim bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alabilmeyi nasip etsin . Babanıza şafi ismi hürmetine şifalar versin inşaallah Allah yardımcınız olsun
Taze_hamis Deletedmom27362 dualarım seninle inşaAllah bebeğin sağlıkla doğar canım. Canını sıkma . Proluton depot iğne alma şansın varsa al ve vurun canım. Allah yardımcın olsun korkma.
gokcekocyigit07 Babanıza çok geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin, lütfen doktora gidin, buradan bilemeyiz, Allah yardımcı olsun, sağlıkla kavuşalım hepimiz 🤲