Azizinannesi2 Ebrutusekaya Benimde kızım olacak inşallah bende Zümra düşüyorum ama mina Asel Miray da güzel isimler 🌼
gamzosgamzos Ebrutusekaya 20 aylık kızım var ismi Ecrin Dua 6+3 hamileyim bir kizim daha olursa Derin Şura koyacagiz inşaAllah 😊
zehraosmanogluu Azizinannesi2 kızım olsaydı bende mavi zümra düşünüyodum☺☺ ama erkeğim geliyor asafim😄😊
Merveikratanem Ebrutusekaya kızımın ismi ikra tanem şimdi ikizlere hamileyim biri erkek diğeri yer dar olduğundan bacağını açamıyor dedi doktor söylemedi erkek olursa babaların ismi olacak ikiside kız olursa asel tanem düşünüyorum
Mom726272 Ebrutusekaya hayırlı evlat olsun size inşallah 😇 sağ sağlim kucağına alırsın minik yavrunu benim de kızım olacak inşallah ismi Esin düşünüyoruz 🤍
Azizinannesi2 zehraosmanogluu Hakkında hayırlısı olsun sağlıkla kucağına al inşallah bende erkek bekliyordum ilk cocugum erkek olunca ama kızım olacakmis 😊😊
denizdalgasi1 Ebrutusekaya biz Adel Anka’da karar kıldık sonunda 🙏😂 ama ben Meva, Yazgı, Ala, Afra, Yankı, Nil isimlerini de çok seviyorum sana da fikir olabilir 🥰
busranr06 Ebrutusekaya kız ismi bulmak o kadar zor ki☺️☺️Erkek olsaydı bebısım hemen bulmustum ama 7. Aydayız hala bulamadık son gune kadar bulamayacagiz gibiii sanki