Aysegulcgl Kızlar Gaziantep’te yaşayan varsa bana hastane ve doktor önerebilir mi 35. Haftamdayım doktor bana 37 de kesin doğum diyor bebeğin sıvısı az olduğu için ve bebek hala dönmedi ondan kesin sezeryan olacak:()
Nlfrkrbs Aysegulcgl Bnde 38 haftalığım gaziantepde yaşıyorum. Deva hastanesi Gülhan vuruşkan hanıma gidiyorum. Ve orada Sezen Buko var. İkiside bana gör çok iyi ve tecrübeli doktorlar. Muayene ucretide 100 lira
Cbusra93 Aysegulcgl bence Antep’te bu işim ehli İbrahim ÖZdurak hocam özel kliniği var .Normal doğumdan yana bir hoca sezeryanı son raddede kullanıyor bi onla görüş derim
Zhraaltun Aysegulcgl Abdullah Goymen kndi ozel muayenesi var ikinci dogumum ilkindede ona gttim suan onla devam edyrm
Prenses_annesi1 Aysegulcgl 35 haftalığım bu zamana kadar bossan hastanesinde dilara basat a gidiyordum bundan sonra doğumu onunla dusunmedigim için omer daiye geciş yaptim ikisi de bence çok iyi alaninda ama dilara hanim biraz suratsiz siz sormadiginiz surece bi sıkıntı oldugunda yeteri kadar bilgi vermiyor
Gamzefisne Cbusra93 Antep’te gidilebilecek en iyi doktor diyebilirim kesinlikle bende kendisine gidiyorum ve çok memnunum
Brcozkn Aysegulcgl ali özcan a gidiyorum. İlk bebegimde de ona gitmistim simdi de onu tercih ettim.32. Haftadayim. Önceden medicall deydi simdi kendi klinigini açtı . özellikle sezeryanda çok başarılı.
Brcozkn Mete1 4500 medicall park, 3500 bossan . 2 hafta önce sordum bunlar anlasmali olduğu hastaneler.