Günaydın hanımlar. En son regl bitimimde hsg çekildim. Çok kolay geçti ve kanama da yok denecek kadar azdı oda ilk gündü hafif leke gibi geldi geçti. Normalde günü gününe adet olurum Perşembe günüydü regl günüm. Perşembe ilişkiden sonrada hafif leke gibi bir şey geldi şimdi gelen giden yok 😒dehşet bel ağrım bacaklarımda kopacak gibi ağrı var. Kasıklarımda sızlıyo hani tam adet olacak gibi ama bu gecikme normal mi 😔gebeliğe de yormak istemiyorum testte almadım çünkü adet olucakmış gibiyimde dün doktoruma ulaşmaya çalıştım onunla da görüşemedim. Gecikme normal mi? Bir yandanda taşınma stresim vardı merkezi olmayan bir yere taşındık bi stres yorgunluk üstümde belki onunda etkisiyle gelmemiş olabilir mi bilemiyorum ama adet olup üçüncü günü doktora gideceğime çok odaklandım resmen gelse diye bekliyorum