Xxaa sol böbreğim 17 cm di şindi 7 ye düşmüş yani normal seviyeye hiçbişey yapmadım bol bol su içmemi önerdi doktor bende aynı öyle yaptım cok su içtim çok idrara cıkmama sebep oldu böylece geçti çok şükür. İdrar toku iltihabı çok önemli benden sürekli kan ve kültür testi istendi onlar temiz çıktıkçqda düzelmiş oldu