Yildirimasli55 Kızlar 26+1 im. 64 65 kilo civarı hamile kaldım. Şu an 69 kiloyum. Bebek kilosu çok iyi ama ben iki üç aydır aynı kilodayım. Nasıl oluyor bu.
ay-se Yildirimasli55 yani bence bebek kilosu iyiyse çok sıkıntı etmeyin ki daha ilerde alırsınız bende 5 kilo aldım toplamda henüz ama birden şişecekmişim gibime geliyor
Arazynp Yildirimasli55 bence normal bende ilk bes ay hiç kilo almadim. Besinci ayda 4 kilo birden aldim ve hizla almaya devam ediyorum. Kilo kisiden kisiye degisiyor. Bebegin kilosu iyiyse sorun yoktur.
teletabi Yildirimasli55 oğluma 51 civarı hamile kaldım 53.430 ile doğuma girdim çıktığımda 48 civarıydım. Bebişim 2930 doğdu. Bebek sağlıklı be kilo alımı iyi sen alamıyor olabilirsin demişti doktorum
balbocegim27 Yildirimasli55 30+4 üm bende henuz 3 kilo aldim bebek iyi olduktan sonra ne önemi Var kilo alıp almamanin