Almi4134 Mamacitaa5 cok tesekkurler yag da yokmus ki hic ette azicik suyuyla donduracagim artik et suyu gibi
Mamacitaa5 Almi4134 bizde kuyruk yağı vardı birazcık onu da attım içine iki kavanoz oldu zaten o kadarlık et indirmek zorunda kaldık bizede yeter iki kişiyiz zaten 🤭
Flower_000 Almi4134 Canım kavurmayi etin kendi yağıyla kavurursan sonradan dönüyor ve hiç bir şey olmuyor
Almi4134 Flower_000 keske olsa 😅 yağsız bu ama buzluğa atınca bir sey olmaz herhalde ya da artık yapip kohu komsu dagitirim
Almi4134 Mamacitaa5 🥰🥰🥰 cokt tesekkurler. Yagim yoktu ben de kavurdum buzluğa attim en azından buzlukta yağsız da saklayabilirim:)
Mamacitaa5 Almi4134 yerin varsa buzluk ideal tabi ben bu gidişle alıcam seneye bi dondurucu 😂🌸 ne demek
cahillesohbetikestim Almi4134 ben neredeyse hepsini kavurup buzluğa attım buzdolabı poşetleriyle birer yemeklik olacak şekilde çok rahat oluyor
Almi4134 cahillesohbetikestim ben de oyle yaptim ama yag olmayınca tedirgin oldum ama yaptim gitti Allah affetsin 😁😁
Kksll Almi4134 hiç bı baharat atma tuz dahil buzluğa köy o şekilde yiyeceğiniz zaman çıkarın baharatlayin gayet güzel oluyir