AAA34 39+1 haftalık gebeyim az önce tuvalete gittiğimde pembemsi bi kan geldi sebebi nedir biliyor musun nişan mı bu oluyor bu
Nazlican1994 AAA34 internete nişan yazdığınızda görsellerde çıkıyor bir bakın isterseniz belki nişan gelmiştir dediğiniz gibi haftanız baya ileri çünkü 🙏🏻
Mucize_anne32 Nişanın gelmis canım sancilarin siklasinca doktruna haber verirsin rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin ins
Mzyn_krk40 teletabi çamaşįrımda biraz leke oluşmųş nisan mi oluyor tuvalette falan tekrar etmiyor ama
AAA34 gulcan_ucur yazılarda okudum böyle sümüksü şekilde oluyor diyorlar herkesin farklı olabilir dimi bende öyle olmadı çünkü
teletabi Mzyn_krk40 herkeste farklı gelebiliyor kuzum. Benim 3 gün gelmişti ara ara. Burda görüyorum sadece bir leke görende oluyor. Sen yine doktoruna bilgi ver ama
gulcan_ucur AAA34 acik pembe de gelir kahve gibi de gelir canim kahve tonlu baslayip 2 gun pembe kahve kariisk sekilde gelmisti devamli.sancin gelirse takip et
Oznur_1981 AAA34 benimde 35.haftada geldi doğum belirtisi Nişan diyorlar ama sürekli istirahat verdi doktor yani çok korkmayın 36 .haftadaki 1 hafta sonra erken supriz olmaz ise bebegimi alicaz kucağımıza nasipse bol bol dinlenin