Nur2308 ben bugün kontrole gittim nst ye girdim gece giren regl sancıları gibi sancı o zamanda geldi ve hemşire sancıların başlamış dedi :)))) ama tabiki doğum için düzenli hale gelmesi gerekiyor. Diyeceğim şu ki regl benzeri sancılar doğum sancısıymış :) tek avazda kavuşuruz yavrumuza inşallah 🙏