Mihrimahirem sclzn en güvenilir yol doktora danışmak ama kız bebek mi ? Eğer öyleyse yeni doğan kızlarda anneden bi hormon geçiyormuş demişti 2 doktora danışan arkadaş. Ama erkekse neden olur bilmiyorum.
asyahumam sclzn aynı şeyi ben de yaşadım yaşadığım şehrin en iyi doktoruna kontrole gittiğimizde soyledim çok normal geçer dedi, o hormonlardan kaynaklı canım on güne geçer geçince hatta yaz bana aynısını yaşadım üzülme 💕