Elif_Eda ah ahh ben neler atlattım canım ben 2 senedir hamileyim, geçen sene kasımda 40.haftamda normal doğumu beklerken kordon dolanması sebebiyle ölü doğumla ilk kızımı kaybettim, sezaryan oldum, zaten daha önce de 3 kimyasal 1 zorunlu kürtaj yaşadım, tam her şey iyi derken kızımı kucağıma almak nasip olmadı, lohusalıktan sonra korunurken hamile kalmışım, yoğun regl oluyorum diye doktora gittim orada öğrendim, içeride kanama alanı varmış meğer aylarca sürekli kanama oldu, hep yattım, bir taraftan yasadığım evlat acısı bir yandan yeniden kaybetme korkusu, şükürler olsun kızım büyüdükçe kanama flan geçti ama işte bana sor şimdi kısmetse hasretle bu yavrumu bekliyorum, dediğin gibi sağlık olsun da gerisi kolay, Allah evlatlarımıza hayırlısıyla kavuşmayı nasip etsin 🤲 kusura bakma biraz uzun oldu, hakkını da helal et.