Senamasal pco ve insülin direnci vardı, eşim varikosel ama değerleri iyiydi ameliyat olmaya gerek yok dendi. İyi bi prof buldum, öncesinde kimyasal gebelik boş gebelik vs yaşamıştım
Hormonları düzenledik oldu şükür. Tavsiyem oyalanmayın iyi bir hekim bulun, önceki doktorum hormon değerlerime süper derken bu doktorum bu şekilde gebe kalsan da %40 düşer demişti
, haklıydı