Yildiz5891 Sarı akıntı için antıbıyotk ve fitil kullanıyorum ama bana mısın demedi. Bana ne önerirsnz erken dogumdan çok korkar oldum ben ya
Alyamelekeren Yildiz5891 canım benim hamileligimin başından beri var krem fitil defalarca kullandım hiç işe yaramadı 39. Haftaya gitcem hala varr
Yildiz5891 Alyamelekeren erken doguma neden oluyo dıolar cok korkuyorum bende hamıle kaldım gunden beri antıbıyotk fitil kullanıyorum bana mısın demedi ya
Bebegmibkliyrm Kiz kokusuzsa akintin bosuna kullanma cogu hamilede oyle oluo. Bende hic yoktu hamile oldugumu ogrenmezden bir hafta once basladi sari akintim halada devam edio. Doktor testleri yapti hicbisy cikmadi olur genelde hamilelerde ddi
Yildiz5891 Bebegmibkliyrm peki 29 artı3 te kasık agrısı olması normal mi yururken falan oluyor bırde yatakta saga sola dönerken oluyor otururken bısey yokta cok sukur