Kızlar 31+4 haftalık hamileyim.Normalde kafamı daha yastığa koymadan uyurdum.Ki bugün 7 saat araba yolculuğu yaptım üstüne de kınaya gittim.12den beri yataktayım ellerim ayaklarım huzursuz oluyor vücudum kaşınıyor uyuyamıyorum.Önerisi olan var mı? Oturup aglamamak için kendimi çok zor tutuyorum