Deniz00 Oğlum 1 hafta daha bekleyemedi sancım ve açılmamla saat 4de spinal anesteziyle sezaryanla geldi dünyama. Nasıl güzel bir duygu Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Elif_Eda Deniz00 Ayy Allahım sağlıkla büyütmeyii nasip eylesin inşaAllah canımm çok sevindimm 😍😍 Kaçıncı haftada doğdu..MaşaAllah paşaya
Esan Deniz00 gozunuz aydin 💗 Planli sezaryen miydi? Banada doktorum 39 da alirim dedi ama ben daha erken gelirmi acaba diye dusunmekten alamiyorum kendimi. Su an 37+5 iz.
Ayselik7c Aminnn inşallah Allah bağışlasın gözünüz aydın canım ❤️🙏🤗🍼 Allah inşallah bian önce bana da kucağıma almayı nasip eder
Eylem_kaya07 Gözün aydın canım Allah analı babalı büyütsün inşallah ❤️ bende akşam 22 de doğum yaptım 🥰🥰 inatçı oğlum doğdu sonunda
Deniz00 Aysdgrmnci nst de çıkmadı sancım karnımda her 5-6 dakikada bir en fazla 32 saniyelik kasılmalarım oluyordu