Dbe24 ılk bır sene hıc olmaması veya duzensız olması normal endıslenmeyın
ıkı kez normal dogum yaptım ıksıındende doktoruma kanama bıttıkten sonrakı kontrolde sordum aynı cevabı aldım 😇herkesın bunyesı frklı sonucta bu da ekstrem bı durum sayılır emzırme donemınde dahı duzensız olması normal sayılıyo