semanurcennet Hanımlar merhaba 5 haftalık gebeyim MEDİPOL SEFAKÖY HASTANESİ nde ilk kontrolümü oldum ama ilk doktorumu beğenmedim. O hastaneye gidenler memnun olduğu bir doktor olan var mı ? Acil yardımmmm