ogrencianne35 Merveminik hayat hastanesinde doğum yaptım ben çok memnun kaldım doktorumuz embiye yılmaz kendisinin muayenehanesi var muayene ücreti de 150 lira. hastane kalabalığı yok harika bi dr 🖤
Baharozdemir Merveminik ben perinatologa gidiyorum, size kadın doğum lazım galiba, arkadslarim doruk cekirgede doğum yaptılar memnun kaldılar, bayan bi dr ama isimhatirlamitorum,fiyatı da diğerlerine gore uygun geldi
ogrencianne35 Merveminik 40+3 e kadar normal doğum bekledim rahim kaslarim da açılma olmadı çok darmış çatı muayenesi bile felaketti benim için hatırlamak dahi istemiyorum 😆 sezeryan harika oldu benim için 😂
Merveminik ogrencianne35 geçmiş olsun. Bende sezeryan düşünüyorum o yüzden sordum :) . Ameliyat fiyatı uygun mu peki ne kadardı ?
ogrencianne35 Merveminik 3750 liraya doğum yaptım ben sadece ekstra doğum yaptığım geceden bi gece fazla kaldım yani 2 gece kalmış oldum onun için 400 lira ödedik ve kesinlikle kalınması lazım ameliyat sonuçta ister istemez ağrı oluyor evde içilen ağrı kesiciler fayda etmiyor iğneler daha etkili 💜 bi de korona testine 200 lira verdik ben doktorumdan da hastaneden de çok memnundum tavsiye ederim