Medha yani evet çok korkuyodum normalden korktuğum kadar da oldu. Amasya ya taşındık hastane yok özel kliniği olan bi doktora gitmeye başladım sancılar çıkınca işte devlete git de serum takılsın dedi dün gittim serumdan başka herşey yaptılar doğum haneye çıkartıp yatışımı bile yapacaklardı . Ver en kötüsü istemediğim halde alttan muayene de yaptılar doğum hanede. Normal şartta doktorum sancı artar diye hiç altttan muayene bile yapmayalım dedi ama devlettekiler dinlemedi bile. İyice korktum farklı bi etki bıraktı bende o muayene kesinlikle sezeryan istedim yani. Hem bebek inmişti aşağıya hemde bir hafta da önden gidiyordu 8 eylüle kadar yeterli gördü doktorum. Yani sürpriz yapmazsa o ana kadar 😊