cinardefnemoms Rukis_09 süt mü geliyo canımm. Hormonlardan dolayı hamilelerde olabiliyor süt gelme olayı
Nesossssss Rukis_09 süt geliyor olabilir. Prolaktin yüksekliğine bağlı.Hamilelikte normal ama mutlska doktoruna danışmalısın göğüs uyarılmasına bağlı olarak miktarı artar.
Mom726272 Rukis_09 bebeğinin ilk sütü o 🥰 endişelenme ilk gebeliğim de bende 20 haftalıkken olmuştu dedim buna korktum süt renginde de değil ya şeffaf ya sarı oluyo sonra son ayımda baya gelmişti oğlum doğduktan sonra Bi süre aynı şekilde geldi sonra normal süt rengine dönmüştü bu 2. Gebeliğim aynı sıvı gelmedi ama ben kendim baktım var mı diye çıktı azcık Bi mutlu oldum 💚 sütün bol olsun inşallah 💛
Rukis_09 Kızlar saolun 4. Aydan sonra kimi annelerde olabiliyormuş ‘Hamilelerde göğüslerden sıvı veya süt gelmesi de bedeninizin kolostrum üretmesinden, bebeği beslemek için süt üretiminin salgılanmasından kaynaklanır.’
Yasemin_in68 Rukis_09 benimde gelmişti canım normal sarı su gibi bi sıvı beyaz tişörtüm ıslanıyordu arada çok az