Elif8888 Merhaba 37+1 im bebiş o kadar hareket ediyor ki maşallah çok fazla baskı yapıyor çıkıvercek gibi bu normalmi
Poyaso Elif8888 Şu an 36 haftaligim bende aynı dediklerinizi yaşıyorum ve bel ağrısı eşliğinde burdan arama yerine 36 37 hafta yazınca bi çok bayan aynı şeyi paylasmis büyük ihtimal gayet normal