Kubra-3438 bende 23. haftada bu normalmi diye doktoruma gittim garip bir histi çünkü aşağı aşağı vuruyordu tam anlayamadım ultrasondan baktı kafası aşağıdaydı rahim ağzını ölçtü kısalmam olduğunu gördük ve hemen rapor verdi evde yatıyorum 4 haftadır. Umarım sizinki de öyle bir sey değildir ama iyi ki gitmişim hemen ihmal etmemişim doktorunuza mutlaka söyleyin bu durumu🙏🏼