Allah nasip ederse oğlumuz olucak. İlk göz ağrımız 💜 Ama daha ne içimize sinen bir isim bulabildik nede bulduğumuz isime eşimle ortak onay verebildik. Bu arada kayınvalide devreye girdi. Vay efendim bunlar isim koymayı beceremez ben koyacağım ismi muhabbetine 🤦🏼♀️ Bakalım sonumuz güzel ola 🎈