Fundabysl KıZlar merhaba yarın 40+1 olarak hastaneye gidecem. Sizce yatış veya herhangi birşey yaparlar mı nişan veya su gelmedi sadece üç gündür ishal ve bel ve kasık ağrım var şuanda kasılmalarım Var ama düzenli değil