HaticeNur34 Kesinlikle yaptirin vericekleri şekerli su iki dilim baklavaya eş değer ben zayıf biriyim hamilelikte de öyle çok kilo almadım fakat şeker yuklemesinde şekerim çıktı doktor bile şaşırdı iyi ki yaptirmisim yoksa hayatta farkına varamazdim sekerimin olduğunu. Şeker cikmasi da bebeğe çok zarar veren bişey Allah korusun çok ağır bir diyet uyguladım bu yüzden sadece marulla besleniyodum desem yeridir yine de kontrol altına alamadım en son insülin kullandim. Doğum yaptım çok şükür çok sağlıklı bir kızım var ve şeker falan kalmadı kesinlikle yaptırmalısınız