Hanımlar içenler tecrübelerini paylaşabilir mi? Fayda etti mi öneriyor musunuz ?
nslhhsn9221 bnde yeni basladim icmeye bakalim bilgili annelerimiz yazar insalllah
Zeynepdogan hurma yiyorum çayı da denesem mi dedim ama tam da emin olamadım
nslhhsn9221 valla ben hurma cay squat ne varsa yapiyorum sen kacinci haftadsin canim
Zeynepdogan 38+3 uz biz sguat ta yapmıyorum ya onu da yapayım bak 😁 senin kaçıncı hafta
nslhhsn9221 36+6 bn erken mi basladim ne🤭
Zeynepdogan bende hurmaya 36 da başladim