Kızlar hepinize merhaba bugün 13.20 gibi araç kullanırken trafik kazası yaptım bi araçla çarpıştık kemerim felan takılıydı o an bişe hissttmedim doktora da gitmedim kanamam ağrım yoktu ama şimdi karnım ağrıyor hala kanama yok napsam bilemiyorum aniden bıçak saplanır gibi oluyor geciyor sonra bilgisi olan ya da başından böyle bişe geçmiş olan var mı ? Bir sıkıntı varsa kanama ile belli etmemezlik olur mu ?