İyi geceler kızlar,
35+5 teyim bugün hastane çantamı hazırladım.
Yurtdışında yaşıyorum ve 4 gün kalacağız hastanede..
hastane bana bi liste verdi şu şekilde :
6 adet kollu zıbın
6 adet kolsuz zıbın
6 adet tulum
2 adet ceket
2 adet alt üst takım
uyku tulumu
battaniye
bone - eldiven - çorap
pamuk
3 adet banyo havlusu
tarak
bebek için istenilenler bunlar .
fazla diyen arkadaşımda var az koymuşsun diyende var sizce nasıl?
birde emzik biberon almalı mıyım sizce?
evetse marka olarak avent cam biberon kullanan var mı memnun musunuz ?
bu listenin dışında ekle diye tavsiye edeceğiniz bişey var mı?
şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için ❤️🌸