Kizlar 38+6 olduk ilk dogumumu 40da suni verilerek baslatildi bunun kendiliginden gelmesi icin yapmadigim hic bisey kalmadi squatlar merdivenler hurmalar caylar elle yer silmeler iliski hersey ama hic birsey oldugu yok. Malum sicaklar nefes alamayacak duruma geldim koca gobekten kipirdayamiyoruzda malum kizimla ilgilenemez oldum artik cok bunaldim. oneri ve dualariniza talibiim