Aysenur173 benim de adete göre 2 gün sonra 40 hafta doluyor ama adetim 34 günde bir olduğu için doktorum bir hafta geç hesaplamıştı şimdi 38+6 dayız ultrason da öyle gösteriyor, benim de kafama şimdi şu takıldı acaba hangi hesaplama doğru Allah korusun gün geçerse bebeğin kaka yapma durumu vs olmaz inşallah