kuyucadisi_liva Herkese selam, oncelikle daha oncede bu konuda baslik acmistim.ama suan durum biraz daha farkli gibi gorunuyor.iki gogsumdende sivi geliyor sikayetiyle kadin dogum doktorumla gorustum.kendisi sut hormon testi yapalim dedi kan verip yaptim.normalde 10-200 degerinde olmasi gereken deger ilkinde 248 cikti.bunun icin beyin cerrahina yonlendirdi.adenomdan suhelendi cunku.beyin cerrahi gorme alani testi istedi normal cikti.ama tekrar endokroloji bolumu ve kadin dogum karar vermesi lazim ki mr cekelim baska turlu anlayamayiz beyinde tumor olup olmadigini varsa boyutunu vs dediler.neyse tekrar kadin dogum doktorumla gorustum tekrar hormon testi yapti bu kez 315 lere cikmis.ilk defa boyle birseyle karsilasiyoruz bu durum normal degil dediler. bu sefer norolojiye yonlendirdi.sikayetlerimi anlattim.sag gozumde hafif kararma ve yuzumun sag tarafinda ve ellerimde uyusukluk oldugunu soyledim.buna gore hipofiz mri istedi.pazar gunu mra girecegim.doktorum hamileyken mra girebilecegimi soyledi ama yinede endiseleniyorum.cunku tumorden suphelendiler.hamile oldugum icin ilac tedavisi uygulayamiyorlarmis.eger bebege zarar verecek sekildeyse hamileyken acil ameliyat yapabiliriz dediler.Bu durumla karsilasan varmi acaba? Korkmali miyim?
1anne2nefes kuyucadisi_liva canım benim cok geçmiş olsun umarım basit birşey cıkar korkma Allahın izniyle atlatırsın şifalar diliyorum
Nesossssss kuyucadisi_liva benim de 500 leri geçiyordu ama çok şükür tümör çıkmadı.araştırdılar araştırdılar birşey bulamadılar. birden iki göğsümden süt geliyor bi ölçtürüyorum 300 leri çoktan geçmiş doktorum 1000 leri geçen hastalar var diyordu. Allah’ın iziyle birşey çıkmaz hiç sıkıntı yapma doktorlar hep en kötüsünü düşünüyor
momsturk kuyucadisi_liva prolaktin yüksekliğini 20li yaşlarımda yaşadım. Evli değildim. Ama göğsümden bildiğiniz süt geliyordu. Başka da bir şikayetim yoktu ama. Dostinex isimli lanet hapı kullandım göğsümü bir daha sıkıp uyarmadım. Geçti gitti. Görme alanı testi demişsiniz ilgisi olacak mı bilmiyorum ama rutin göz kontrolüne gitmiştim. Astigmatım var. Doktor göz çukuruma baya detaylı bakıp şüphelendi ama sonra genetik olabilir dedi. Yoksa görme alanı testine çağıracakmış. Stres ile yükselmiş olabilir sizinkisi. Hamilelikte prolaktin artar diye biliyorum. Bence ciddi şikayetiniz olmadığı sürece düşünmemeye çalışın. Bebek varken mr çektirmek sağlıklı değil. Bebeğiniz ve siz iyiyseniz idare etmeye çalışın. Allah şifa versin
kuyucadisi_liva 1anne2nefes tesekkur ederim🙏 umarim oyle olur ya😔 cok stresliyim.21 haftalik hamileyim bide.migdeme agrilar giriyor sanirim cok stres yaptim.
1anne2nefes kuyucadisi_liva stres yapma kuzum kendine dikkat et beslenmene dahada özen göster içini ferah tut ki bebişin de etkilenmesin
kuyucadisi_liva Nesossssss yaaa senin adina cok sevindim.umarim bende de birsey cikmaz.yani kendim icin korkmuyorum bebege zarar vermesin onemli olan bu benim icin 🙏😔
Nesossssss kuyucadisi_liva Allah’ın izniyle bebeğine de birşey olmaz bence. Daha önceden böyle bir problemin olsaydı hamile kalamazdın. Ben tedaviyle hamile kaldım . Ptolaktin yüksekliği gebeliği engelliyor çünkü. Şuanda ne kadarlık bebek? Bu süt gelmesi ne zaman başladı?
Meltemiviyo Hipofiz bezi tümörü bende de vardı ama hamilelik esnasında var mı bilmiyorum ben onunla yaşamayı ve hatta dalga geçmeyi öğrenerek aştım ilk çıktığında 8 mm di ki o zaman ben daha 15-16 yaşındaydım 5 mm üstü acil ameliyat olmalı demişti doktorum sonra Prof beyin cerrahı evlenince geçecek diye minik haplardan verdi kullanmamı kontrol altında tutmamı istedi . 6 ayda bir MR a girerdim sonra onu da boşverin çocuğun olmaz dediler evlenir evlenmez hamile kaldım . Bu hastalığın en büyük tedavisi stresi kontrol etmek, bana sorun edebiliyor musun diye bende edemiyorum ama yükseldiğini fark ettiğim an çeki düzen veriyorum kendime. Çok geçmiş olsun 🙏🏻
Nesossssss Meltemiviyo çok geçmiş olsun . Prolaktin yüksekliği benim gebeliğime engel oldu Dostinex kullanarak hamile kaldım. Siz maşallah tedavisiz mi hamile kaldınız?
kuyucadisi_liva Meltemiviyo yukselip yukselmedigini nasil fark ediyordunuz peki? Yani ben anlamiyorum ara ara goz kararmalarim oluyor halsizlik falan ama boyle birsey mi?
Meltemiviyo Bir de hamileliğin başında yükseldiğini hissettim baş dönmesi ve kusma ile birlikte , ama hamilelikte salgılanabilir bu hormon bunun için bir şey demedi mi doktorlar yani prolaktin salgılanmazsa süt oluşmaz , kaç haftalık hamilesiniz acaba ?
kuyucadisi_liva Meltemiviyo 21 haftalik hamileyim ama 16.haftamda basladi yani ben ozaman farkettim belki daha oncede olmus olabilir bilemiyorum.🤔
Meltemiviyo Nesossssss evet bende o hapı kullandım ama dediğim yaşlarda çok yan etkisini yaşadım bir daha da içmedim . Geçen yıl evlendim hemen hamile kaldım bırakın tedaviyi durumunu bile kontrol etmedim çıktı mı anlıyordum zaten, sonra kalbi durdu kürtaj oldum 2 ay sonra yeniden hamile kaldım şimdi 34 haftalık olduk çok şükür 🙏🏻
Nesossssss Meltemiviyo maşallah Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲maalesef benim de ilk bebeğim 3 aylıkken düştü.ilacın yan etkisi var ama ben mecburen kullandım çünkü kendiliğinden düşmedi beklemek de istemedim çünkü 37 yaşındayım🙈 o yüzden kullanınca zaten direkt o ay hamile kaldım çok şükür 19. Haftadayız 🤲
Meltemiviyo Nesossssss Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻 Bana da inşallah 🙏🏻 Nasipte varsa her şey bahanesi oluyor şükürler olsun ki bir şekilde atlatılıyor 🥰🙏🏻
Meltemiviyo kuyucadisi_liva evet baş dönmesi ve kafam ağırlaşıyor tam hipofiz bezinin olduğu yerden ağrı oluyordu bir de inanılmaz bir baş dönmesinden bahsediyorum yer durmuyor diye ağlıyordum akabinde kusuyordum zaten inşallah geçer hemencecik 🙏🏻