28 temmuz adet olmuştum afet günü hayıt suyuna balsadim 7 gün içtim lekelenme yapmaya başlayınca bıraktım adetmin 14. Günü 10 Ağustos doktora gittim ters giden birşeymi oldu acaba die herşey normal dedi hormon tahlili falan yapti herşey normal çıktı neyse 12 ağustosta yan iadetmin 16 günü benim lekenmem artık kanamaya odndu doktor yine normal olduğu yumurtlama döneminde olabileceğini söyledi neyse kanama 3 gün yoğun 4 gün lekenme şeklinde sürdü 7 günde bitti tabi ben ovulasyon testi yaptım adetmin 18-19-20 günleri yumurtlam 21. Günü çatlama oldu ovulasyon gore ama degerlendiremedim çünkü covid oldum 25 aogusta lavaboya gittim bı baktım şeffaf yumurtlama akıntısı var aldırış etmedim ama bgun 27 agustos ben adet Olcam die beklerken yine yumurtlama akıntısı geldi test yaptım testim pozitife yakın ne yapicam şaşırdım kaldim böyle karmasalar yaşayanlar varmı