Nesossssss 1234seda ben sadece mide bulantıları hissediyordum:) ama 17. Haftadan sonra bebeğin hareketlerini tam olarak hissetmeye başladım:)
Hafsaramazan 1234seda 15 e kadar acaba gerçekten hamile miyim diyordum 😂o kadar hissiz bı donemdi yanii ama şimdi tekme tokat her dk hatirlatiyor burda olduğunu 🥰
Canselyaren 1234seda ikinci gebeliğim pıt pıt atıyor da hareket deildir sanırım 😂 ikinci gebelikte erken hissrdilir aslında kizimdada il hareketi bu şekilde pıt pıt diye hissetmiştim imkansızdı deil 😊
FusunF Hafsaramazan elinizi koyunca mı pıt pıt hissettiniz yoksa normal dokunmadan mı ben kendi kalp atış sesim ile karıştırıyorum 16 haftamdayım bilemedim😂 dokunca kalp atışı gibi ama kalp sesim mi bilmiyorum 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Esrasena Fena şekilde mide bulantı yaşıyorum.10+5 im.İlkinde ne bulantı ne kusma bu yumurcak yorcak sanırım bi süre 😀
Balliko Tam 10+1 olduk canım hissettiğim tıksıntı bulantı ve mide agrısı 🥲 2. Gebeliğim bi kızım var 2. Nolucak çok merak ediyorum İnşAllah bu bulantılarda azalır rahata kavuşurum diye bekliyorum 🤲
Sema2019 1234seda sadece bulantı yaşıyordum o zamn gebelikle ilgili suan 18 haftaligim hala hissetmedim 10. Hafta da hissetmeniz imkansiz gbi bir sey sanırım birazcık gazdır o 🙈❣️
Balliko Kızlar gazınız çok oluyor mu afedersiniz bende gaz çok oluyor ve agrı yapıyorum terlikte gıyıyorum ama anlamadım neden ?
Hafsaramazan FusunF önce normal dokunmadan hissettim bikac hafta geçince dışarıdan da belli olmaya başladı ☺️