Üzülerek okudum yaşadıklarınızı.. 21 yaşındaki bir kadına bunları hissettirmemeliyiz.. çocuk yapmamak sizin tercihiniz de olabilir tercihiniz olmayadabilirmiş. En önemlisi daha 21 yaşındasınız. Rabbim size mucizesini göstermiş ne güzel ama neden bu kadar baskı kurarlar anlamıyorum. Ben sizin akrabanız olsam daha gençsin kocanla biraz gez dolaş derdim. 30 yaşındayım ve daha 16 haftalık hamileyim 😂 insanlardaki bu özel hayata karışmaya son vermeliyiz 🙏