turkanay peki açıklıginiz olmadan omce herhangi bir ağrı vs oldumu ? Ben kusma ile gittim müşade altına alındım perşembe günü 2 cm acikligim oldu öğlen kontrole gittim bel ve sirt agrım da vardı 3 cm olmuş 37 +3 olduk bugün simdilik iyiyim merak ediyorum buyuzden? Sizide allah kavuştursun bebeğinize sağlıkla 😍