Sat a göre 40 hafta oldu ama hala benim prensesten ses soluk yok. Sadece biraz bel ağrısı o kadar. Ne sancı ne ağrı hiçbir belirti yok. 37 den beri günde 5-7 arası hurma, günde bi fincan rezene, yürüyüş squat yapıyorum. Ev işlerinde sürekli çömelip kalkıyorum. Cinsel ilişki de tetikliyor diyorlar ama eşim pek yanaşmıyor bebeğe bişey olacak diye. Acaba doğumu tetiklemek için başka bir yöntem deneyen var mı. Doktorum bi beş gün daha bekleyecek eğer olmazsa suni veririm dedi. Bende suni sancı istemiyorum. Önerilerinizi bekliyorum anneler