Şehir hastanesini çok iyi diye duydum canım tabi devlet hastanesi şans işi çünkü herkese farklı doktor geliyor doktorun hemşirenin insafına kalmış ama bir yakınım yeni doğum yaptı şehir hastanesinde sancı çekerken bile eşi yanındaymıştı refakatçısı da eşi kalmış bir doğum anında çıkartmışlar odalar tek kişilikmiş hemşireler çok ilgiliymiş hep yanında kalmışlar muayeneler biraz kalabalık oluyor ama doğum baya iyiymiş hatta sancı çektiği odasında ki yataktan kaldırmamışlar yatak çatala dönüyormuş