iremyasar Berktas bende bekliyim merak ettim benimkisi de erkek bakalım tecrübeli anneler neler diyecek🙂
EmineDD Normalde kız bebek nazlı olur derler geç doğar erkek bebek sabırsızdır erken gelmek ister derler ama bunun çoğu kez tam dersine şahit oldum bence cinsiyetle değilde bebek ve anneyle alakalı bir durum
Snmom Erkek bebeğimi 40+4 te Kız bebeğimi 39+6 da doğurdum. erkek daha geç gelir kızlar sabırsızdır derler. Ama kız kardeşim 40+1 de kızını doğurdu. Yakın arkadaşım 42 de doğum yaptı. Yani cinsiyetşe pek alakası yok 🤷♀️