UmayGul Mnkfslyem Olsun tek derdimiz bulanti olsun sahsen prilam sayesinde bulantidan oek korkmuyorum tavsiye ederim😊 insallah saglikla bunlarida atlatip kucagimiza alalim🥰🙏
Mnkfslyem UmayGul inşallah ya zamanında sağlıkla hayırlısıyla kavuşalım yavrularımıza inşallah. bu son aylar daha bir yavaş geçiyor gibi sanki 🥺🥺
UmayGul Mnkfslyem banada zaman gecmiyor gibi geliyor bekliyoruz ya ondan😊 ustelik her gecen gun kar artik umarim hizlica gecer🥺
mutlugebeee UmayGul ilk haftalarda hafif bulantı oldu doktorum direk prilam verdi bir kaç hafta kullandım bende hiç anlamadım bidaha bulantı bile olmadı ama ilk aylarda olmadıysa son aylarda da olmasın istiyorum 😂😂
UmayGul mutlugebeee Masallah diyeyim icmedigim gun kotu oluyorum 🤭 insallah olmaz bence olmaz herkesin bulanti konusunda ayni olmuyor gordugum kadariyla😊
mutlugebeee UmayGul evet evet ama ben artık pozitif düşünüyorum yatıcam dinlenicem o da beklicek bu kafadayım delirmemek için hhahsjahhshs
UmayGul mutlugebeee bende bugun kendimi oyle teselli ettim bak senin gibi olanlar varmis hemen o gun dogmuyormus dinleneceksin gececek diye 😊 zor bir durum her an bir sey olacak hissini gercekten akildan atmak lazim yoksa insani delirtir boyle yasanmaz🤭
Narin28 UmayGul bende 3. Trimester a girdim 27+2 deyiz bebişi hissetmek, onunla konuşunca tepki vermesi harika bir şey yalnız ayakta biraz kalınca ağrılarım olmaya başladı sanırım bu dönem iyice ağırlaşıcaz sende var mı böyle bir durum
UmayGul Narin28 evet tepki vermesi cok guzel 🥰 cok ayakta kalmayin cok stres yapmayin cok is yapmayin ben tum bunlari yaptim sonuc karnim sertlesti ve riskli dendi her sey yasaklandi. Agrilar icinde bence mutlaka doktorunuza gidin ben iyiki gitmisim diyorum kasilmam varmis anlamamisim
mutlugebeee UmayGul evet yaa kendimi yıpratmısım kac haftadır yani gecmicek bunu kabullenmekten baska caremiz yok en azından iyi düşünelim iyi olsun🙏🏼🥰
Narin28 UmayGul doğru söylüyorsun gideceğim doktora korkmaya başladım Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin bol bol dinlenmeye mi çekildin yürüyüş yapıyor musun
UmayGul mutlugebeee aynen stres yasak olduguna gore kabullenmek pozitif kalmak gerekiyor insallah iyi olur bebisleri kucagimiza aldigimizda hepsini unuturuz🥰🙏
UmayGul Narin28 yuruyordum doktorum yasakladi sadece yatiyorum suan bir hafta yaticam sonra kontrole gidicem ne kadar yatarim bilmiyorum
Nihal42- Mnkfslyem benim hiç bitmemişti mide bulantılarım. Biraz azalmıştı ama son ayım dayım ve fena mide bulantısı çekiyorum