Kızlarrr ben klomen kullandım sonrasında yumurtlamam tam 14. Gün oldu doktorada gittim 5 tane yumurtam vardı bugün 4. gün evde ovulasyon destim vardı çatladımı diye bakım demiştim dün çizgi silikleşmişti bugün yaptım 4 tane test yaptım 4üde hata verdi yani c çizgiside çıkmadı testler mi hatalı desem hepsimi öncesinde öyle bişey yoktu çatlama iğnesinden sonra neler yaşadınız kaç gün sonra gebelik testi yaptınız?