Gull_94 bencede, katılıyorum size. Bende bugün doktoruma tercihimin öncelikli olarak sağlıklı ilerlediği sürece normal doğumdan yana olduğunu belirttikten sonra tavrı değişti. En az 12 saat sancı çekeceksin biliyorsun değil mi? Normal doğumu kolay mı sanıyorsun, bir daha düşün istersen falan dedi. Şok oldum. Zaten lakabı sezaryenci idi ama bu kadar açık sözlü olacağını düşünmemiştim 🙄