Melhaercan Kevsinak sarı akıntı genelde enfeksiyon diyorlar benimde düşük tehlikesi var ama ben sadece kan gördüm leke felan deil
Kevsinak Melhaercan hastaneden yeni çıktım kanamam olmuştu doktor yat dedi ben zaten 10 gündür yatıyorum bugün bi dışarı çıktım psikolojim bozuluyor yoksa evde görünce korktum
Bngl4109 Kevsinak canım kasma kendini benimde geliyo akıntım enfeksiyondan oluyo kahverengi de geliyodu benim sen kendini kasma ben markete gidince bile geliyonsadece kendini çok yorma ona dıkkat et en önemlisi o