UmayGul evet vardı ben anlamamıştım ama sonra nişan geldi öyle gittim doktora baya kanaldaydı kafası rahim ağzında incelme başlamıştı 1 cm açıklığım vardı doktor hemen ilaç iğne serum başladı 34 haftaya kadar haftada bi iğne serum ve hergün ilaç progestan kullanıyodum herhafta kontrole gidiyodum iş felan yapma demişti yatıcan hep dedi çokta yatamadım ama kendimide yormadım ama ta kızım 39 haftada suni sancıyla doğum yaptım sonrada gelmek bilmedi 😃😃