2 bebeğim var ikisini de vajinal doğum yaptım.
Ablamın da 2 bebeği var ikisini de sezaryen yaptı. Çok mutlu. Kız kardeşim dün doğum yaptı normal başladı sonra sezaryene döndü iyiki böyle olmuş diyor. 2. Bebeğim çok kolay geldi ama ilki zordu biraz travma bence. Ve işte sütüm sezaryen olduğum için gelmedi bebek sezaryenle doğduğu için çok hasta oluyor hurafeleymiş normal yaptım zor oldu bebeğim ememedi sütüm gelmedi sarılık oldu. Çok çabuk hasta olur. Sizin için ne sağlıklı ise öyle olsun. Doğum doğumdur birinde önce birinde sonra sancı çekiyorsun🙈☺️